Thursday 21 June 2012

kereta baru

yeahhhh...tepat 20 mei 2012..akhirnya aku berjaya mendapatkan sebijik kereta...senangla skit kami dan anak nak kluar bersama...selalunya susah sebab bawak motosikal..Alhamdulillah syukur... aminn.. walau tak baru tapi takpe sebab kereta tuh masih lagi cantik dan sporty dalam hati sebenarnya cuak... tapi dalam hati jugak selalu berdoa mudah2han tiada apa perkara buruk tentang kereta kami tu.... ops! lupa plak model kereta tu ye..hehehe model kereta kami ialah wira S.E 1.5 aeroback manual yang aku rasa dah cukup laju tu.. tapi aku akan bawak dengan berhati2 pandu cermat jiwa selamat... aku ni penakut skit nak bawak kete laju2.. tak berani hahaha kerta wira kami tu kluaran tahun 2005.. bermakna kereta tu dah 7 tahun.. dan kondisi dalam keadaan yang baik..Alhamdulillah bersyukur..... lepas ni dah nak kene rancang kalau nak bercuti nak gi jalan2....dan yang paling penting poket jugak nak kene rancang. jadi dengan perasaan gembira dan bersyukur ini aku berdoa semoga sentiasa di limpahkan rahmat..keberkatan rezeki dan dijauhi oleh perkara2 buruk oleh Allah .....aminnn

No comments:

Post a Comment